En kuitenkaan usko että se on loppukäyttäjän ongelma mitä tuotteelle tapahtuu palauttamisen jälkeen mutta hänellä on oikeus palauttaa ja saada siitä hyvitys. Kyseiset asiakkaat eivät tahdo siirtää itse tuotetta mihinkään vaan palauttaa koska eivät hyväksy EULA-lisenssiä.
Taidan kuitenkin kääntyä Microsoftin puoleen näissä asioissa.
"Käyttämällä ohjelmistoa asiakas hyväksyy tämän käyttöoikeussopimuksen ehdot. Mikäli asiakas ei hyväksy tämän sopimuksen ehtoja, ei ohjelmistoa saa käyttää, vaan se tulee palauttaa sen myyneelle jälleenmyyjälle hyvitystä vastaan. Jos hyvityksen saaminen jälleenmyyjältä ei ole mahdollista, asiakas voi ottaa yhteyttä Microsoftiin tai Microsoftin Suomen tytäryhtiöön Microsoftin hyvityskäytäntöihin liittyvissä asioissa. Lisätietoja asiaan liittyen löytyy osoitteesta www.microsoft.com/worldwide. Lisätietoja saa myös numerosta 358 (0)9 525 501 tai käymällä osoitteessa www.microsoft.com/FINLAND
http://download.microsoft.com
Terv. Jukka Hellén
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti